Διατροφή Για Χάσιμο Λίπους – Οι 10 Καλύτερες Τροφές

Εάν θέλετε να κάνετε διατροφή για χάσιμο λίπους, θα πρέπει να επιλέξετε τις τροφές εκείνες που θα φέρουν το αποτέλεσμα που επιθυμείτε. Εάν δεν σας αρέσει να πηγαίνετε στο γυμναστήριο ή δεν είστε ικανοποημένοι από τη δίαιτα που ακολουθείτε, τότε αλλάξτε απλά διατροφή.

Ορισμένες τροφές μπορούν να σας βοηθήσουν να αδυνατίσετε ή να διατηρήσετε ένα υγιές βάρος, ενώ ταυτόχρονα τροφοδοτείτε το σώμα σας με θρεπτικά συστατικά που βοηθούν στη μείωση της χοληστερόλης και της αρτηριακής πίεσης, στην πρόληψη των καρδιακών παθήσεων και στον έλεγχο του διαβήτη τύπου 2.



Αυτή η διατροφή για χάσιμο λίπους, ενισχύει το μεταβολισμό σας, ο οποίος θα σας βοηθήσει να χάσετε και το λίπος, ενώ μειώνει και την επιθυμία σας για λιπαρές τροφές. Επιπλέον, θα ενισχύσουν και την ενέργειά σας.

Εκτός από το να συμπεριλάβετε στη διατροφή σας αυτές τις σούπερ τροφές, θα πρέπει να πίνετε και 8 με 10 ποτήρια νερό καθημερινά, ενώ καλό είναι, να αρχίσετε να κάνετε και τακτική άσκηση.

Εδώ είναι οι 10 καλύτερες τροφές για να κάνετε διατροφή για χάσιμο του λίπους.

1. Πράσινο Τσάι

Πράσινο Τσάι

Για να ακολουθήσετε μια καλή διατροφή για χάσιμο λίπους, επιλέξτε το πράσινο τσάι. Το πράσινο τσάι έχει πολλά οφέλη για την υγεία και είναι η καλύτερη επιλογή, εάν θέλετε να το αντικαταστήσετε με τον καφέ. Βοηθά στην καύση του λίπους που οδηγεί στη μείωση του σωματικού σας βάρους και παράλληλα μειώνεται και η περιφέρεια της μέσης.

Το πράσινο τσάι περιέχει γαλλική επιγαλλοκατεχίνη (EGCG), ένα αντιοξειδωτικό που καίει θερμίδες καθ’όλη τη διάρκεια της ημέρας.

Σε μελέτη που έγινε στο Πανεπιστήμιο της Πενσυλβάνια το 2014, αναφέρθηκε ότι το EGCG που περιέχει το πράσινο τσάι, επιβραδύνει την αύξηση του βάρους, περιορίζοντας την απορρόφηση του λίπους, ενώ αυξάνει και την ικανότητα του σώματος να καίει το λίπος. Επίσης, διατηρεί το σώμα σας ενυδατωμένο, πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί να μειωθεί και η όρεξή σας.

Για να αποκομίσετε όλα τα οφέλη που έχει για την υγεία, θα πρέπει να πίνετε τουλάχιστον 2 φλιτζάνια πράσινο τσάι καθημερινά.

2. Βατόμουρα

Τα βατόμουρα, είναι μια υπερτροφή που θα πρέπει να συμπεριλάβετε στη διατροφή για χάσιμο λίπους. Αυτά τα μικρά μούρα, περιέχουν ισχυρά αντιοξειδωτικά, τα οποία εξουδετερώνουν τις ελεύθερες ρίζες.

Επίσης, τα βατόμουρα περιέχουν άφθονες ποσότητες διαλυτής ίνας και νερού, που δημιουργούν μια αίσθηση κορεσμού, που σας βοηθάει στο να μην τρώτε μεγάλες ποσότητες φαγητού, ενώ παράλληλα βελτιώνουν και τη διαδικασία της πέψης.

Περιέχουν μαγγάνιο, το οποίο μεταβολίζει τις πρωτεΐνες, τους υδατάνθρακες και τα λίπη. Επιπλέον, τα βατόμουρα δεν περιέχουν λίπος, χοληστερόλη και νάτριο. Οι πολυφαινόλες που υπάρχουν στα βατόμουρα, μειώνουν και το λίπος της κοιλιάς.

Προσπαθήστε να τρώτε 1 φλιτζάνι βατόμουρα κάθε μέρα. Μπορείτε να φτιάξετε μια φρουτοσαλάτα, να τα τρώτε σκέτα ή να τα ρίχνετε μέσα στο γιαούρτι.

3. Λιναρόσποροι

Οι λιναρόσποροι είναι μια εξαιρετική επιλογή, εάν θέλετε να ακολουθήσετε μια διατροφή για χάσιμο λίπους. Περιέχει καλά λιπαρά και φυτικές ίνες, οι οποίες μειώνουν την όρεξη. Αυτό, δημιουργεί μια αίσθηση κορεσμού, η οποία διαρκεί για αρκετή ώρα. Οπότε αυτό με τη σειρά του, μειώνει την όρεξή σας.

Οι λιναρόσποροι περιέχουν μεγάλη ποσότητα ωμέγα-3 λιπαρών οξέων, τα οποία βοηθούν στην απώλεια βάρους πιο γρήγορα. Επίσης, τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, μπορούν να βοηθήσουν και στην πρόληψη της παχυσαρκίας, σύμφωνα με μελέτη που έγινε το 2013. Επίσης, ο λιναρόσπορος μπορεί να μειώσει ακόμη και τον κίνδυνο για εμφάνιση καρδιαγγειακών νοσημάτων.

Προσθέστε στην καθημερινή σας διατροφή 1 με 2 κουταλιές της σούπας λιναρόσπορους. Μπορείτε να τους ρίχνετε σε σαλάτες, στο γιαούρτι και στα δημητριακά σας. Ωστόσο, όταν τρώτε λιναρόσπορους, φροντίστε να πίνετε αρκετό νερό καθ ‘όλη τη διάρκεια της ημέρας.

4. Αμύγδαλα

Αμύγδαλα

Μπορείτε να συμπεριλάβετε και τα αμύγδαλα στη διατροφή για χάσιμο λίπους. Τα αμύγδαλα, μπορούν να σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος, λόγω της υψηλής τους περιεκτικότητας σε φυτικές ίνες, πρωτεΐνες και μονοακόρεστα λιπαρά. Οι φυτικές ίνες που περιέχουν τα αμύγδαλα, σας χορταίνουν και μειώνουν την όρεξή σας.

Η βιταμίνη Β και ο ψευδάργυρος που περιέχουν τα αμύγδαλα, μειώνουν και την όρεξη για ζάχαρη.

Μπορείτε να τρώτε 1 χούφτα αμύγδαλα καθημερινά, ως σνακ. Δεδομένου ότι τα αμύγδαλα έχουν πολλές θερμίδες, προσπαθήστε να μην τρώτε μεγαλύτερη ποσότητα. Επίσης, μπορείτε να αρχίσετε να πίνετε και γάλα αμυγδάλου.

5. Γκρέιπφρουτ

Για να κάνετε διατροφή για χάσιμο λίπους, μην ξεχάσετε το γκρέιπφρουτ. Η κατανάλωση μισού γκρέιπφρουτ πριν από τα γεύματά σας, μπορεί να σας βοηθήσει στην απώλεια βάρους, σύμφωνα με μελέτη που έγινε το 2006.

Η ικανότητα του γκρείπφρουτ να καίει το λίπος, προέρχεται από τα ένζυμα που περιέχει. Ακόμη και η αντίσταση στην ινσουλίνη μπορεί να βελτιωθεί με το ​​γκρέιπφρουτ. Η ινσουλίνη είναι μια ορμόνη αποθήκευσης λίπους, που μπορεί να επηρεάσει το βάρος σας.

Επειδή το γκρέιπφρουτ περιέχει 90% νερό, μπορεί να σας χορτάσει, οπότε θα πρέπει να τρώτε λίγη ποσότητα. Επίσης, περιέχει βιταμίνες και αντιοξειδωτικά που ενισχύουν το ανοσοποιητικό σας σύστημα, ενώ έχει και λίγες θερμίδες.

Μπορείτε να τρώτε μισό γκρέιπφρουτ πριν το πρωινό σας, το μεσημεριανό ή το βραδινό σας γεύμα για να μειώσετε το λίπος στο σώμα σας.

Προσοχή! Το γκρέιπφρουτ μπορεί να μην είναι κατάλληλο για άτομα που παίρνουν συγκεκριμένα φάρμακα όπως, στατίνες και αντιισταμινικά.


6. Πλιγούρι Βρώμης

Το πλιγούρι βρώμης, είναι ιδανικό για να ακολουθήσετε μια διατροφή για χάσιμο λίπους και βάρους γενικά.

Η βρώμη περιέχει βήτα γλυκάνη, μια διαλυτή ίνα που βοηθά στη μείωση του λίπους που κυκλοφορεί στο αίμα. Προκαλεί κορεσμό και μειώνει την πείνα.

Το πλιγούρι βρώμης, περιέχει περισσότερες φυτικές ίνες από ότι άλλα δημητριακά, σύμφωνα με μελέτη που πραγματοποιήθηκε το 2013. Οπότε, είναι η καλύτερη επιλογή για πρωινό.

Μπορείτε να προσθέσετε αμύγδαλα μέσα σε ένα μπολ με πλιγούρι βρώμης και μούρα, για να είστε σίγουροι ότι οι θερμίδες είναι πολύ λιγότερες από αυτές που θα καταναλώνατε, αν τρώγατε κάποια άλλη τροφή.

7. Πορτοκάλια

Πορτοκάλια

Όταν ακούμε τη φράση διατροφή για χάσιμο λίπους, μας έρχονται στο μυαλό τα πορτοκάλια. Τα πορτοκάλια, περιέχουν φυτικές ίνες και βιταμίνη C, τα οποία ενισχύουν την απώλεια βάρους και τη μείωση του λίπους.

Οι άνθρωποι που καταναλώνουν περισσότερη βιταμίνη C, έχουν χαμηλότερο δείκτη μάζας σώματος, σε σύγκριση με αυτούς που καταναλώνουν λιγότερη βιταμίνη C, όπως αναφέρθηκε σε μελέτη που έγινε το 2005. Επίσης, η βιταμίνη C ενισχύει και την παραγωγή καρνιτίνης στο σώμα, η οποία μειώνει το λίπος. Επιπλέον, οι φυτικές ίνες που περιέχουν τα πορτοκάλια, μειώνουν την πιθανότητα αύξησης του σωματικού βάρους.

Τα πορτοκάλια, δεν έχουν πολλές θερμίδες και δημιουργούν μια αίσθηση κορεσμού. Παράλληλα, ενισχύουν τον οργανισμό σας με θρεπτικές ουσίες. Ξεκινήστε τη μέρα σας με 1 πορτοκάλι ή με 1 ποτήρι φρεσκοστυμμένο χυμό πορτοκαλιού.

8. Σολομός

Άλλη μια σημαντική τροφή για να κάνετε διατροφή για χάσιμο λίπους, είναι ο σολομός. Ο σολομός, ενισχύει το μεταβολισμό, ο οποίος οδηγεί σε γρήγορη καύση του λίπους.

Ο σολομός είναι γεμάτος με καλά λιπαρά, τα οποία βοηθούν στην απώλεια βάρους. Επίσης, η πρωτεΐνη που περιέχει, ενισχύει το χάσιμο των κιλών. Η πρωτεΐνη που περιέχει ο σολομός, παρέχει όλα τα οφέλη εκείνα που χρειάζεται το σώμα σας για να κάψει το λίπος, ενώ δημιουργεί και μια αίσθηση κορεσμού.

Επίσης, ο σολομός περιέχει βιταμίνη D. Η έλλειψη βιταμίνης D, είναι ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζουν πολλοί άνθρωποι.

Προσπαθήστε να τρώτε 2 ή 3 μερίδες σολομού την εβδομάδα. Μπορείτε να τον ψήνετε στο φούρνο και να αποφεύγετε να τον τηγανίζετε με λάδι, για να παίρνετε και λιγότερες θερμίδες.

9. Αβοκάντο

Αν και το αβοκάντο έχει πολλά λιπαρά, είναι μια εξαιρετική επιλογή για να κάνετε την κατάλληλη διατροφή για χάσιμο λίπους. Τα μονοακόρεστα λιπαρά που περιέχει το αβοκάντο, μειώνουν την πείνα.

Επιπλέον, το αβοκάντο είναι πλούσιο σε L-καρνιτίνη, ένα αμινοξύ που χρησιμοποιείται για τον μεταβολισμό και την καύση του λίπους.

Επίσης, περιέχει καλές ποσότητες διαλυτών και αδιάλυτων ινών, οι οποίες είναι αποτελεσματικές για την απώλεια βάρους.

Μπορείτε να τρώτε αβοκάντο μαζί με τις σαλάτες σας για να διαχειριστείτε ή και να μειώσετε το βάρος σας, ενώ είναι ιδανικό για την υγεία της καρδιάς και τον έλεγχο της γλυκόζης στο αίμα. Μπορείτε να τρώτε μισό αβοκάντο την ημέρα.

10. Μαύρη Σοκολάτα

Μαύρη Σοκολάτα

Μια άλλη πολύ καλή τροφή για διατροφή για χάσιμο λίπους, είναι μαύρη σοκολάτα. Η μαύρη σοκολάτα μπορεί πραγματικά να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος και να αδυνατίσετε, λόγω της υψηλής περιεκτικότητας σε κακάο και αντιοξειδωτικά. Επίσης, ενισχύει περισσότερο το μεταβολισμό σας, για γρηγορότερη καύση του λίπους. Η μαύρη σοκολάτα μειώνει την απορρόφηση των λιπαρών και των υδατανθράκων και αυξάνει παράλληλα την αίσθηση κορεσμού.

Η μαύρη σοκολάτα, μειώνει την ορμόνη γκρελίνη, η οποία αυξάνει την πείνα. Σε μελέτη που έγινε το 2010, όσοι έφαγαν μαύρη σοκολάτα που περιείχε τουλάχιστον 85% κακάο, μειώθηκε δραστικά η ορμόνη γκρελίνη.

Η μαύρη σοκολάτα, μπορεί να μειώσει την αρτηριακή πίεση, να αυξήσει την κυκλοφορία του αίματος και να αποτρέψει την αρτηριοσκλήρωση. Όλα αυτά μαζί, είναι προβλήματα που δημιουργεί η παχυσαρκία.

Ωστόσο, η μαύρη σοκολάτα περιέχει και θερμίδες. Οπότε, θα πρέπει να την καταναλώνετε με μέτρο. Εάν προσπαθείτε να χάσετε βάρος, μπορείτε να τρώτε ελάχιστη μαύρη σοκολάτα (περίπου 30 γραμμάρια) τρεις φορές την εβδομάδα, με περιεκτικότητα σε κακάο, 70% έως 85%.

Δείτε Επίσης: Μαύρη Σοκολάτα – Ιδιότητες, Διατροφική Αξία Και Οφέλη Για Την Υγεία

Αυτές οι τροφές, είναι ένας πολύ καλός λόγος για να ξεκινήσετε να κάνετε μια διατροφή για χάσιμο λίπους. Θα πρέπει να είστε προσεκτικοί με τις ποσότητες, γιατί ορισμένες από αυτές τις τροφές, έχουν αρκετές θερμίδες. Η καλύτερη λύση, είναι να πάρετε ένα θερμιδομετρητή ή να υπολογίζετε τις θερμίδες από τις ετικέτες των τροφίμων.




Μπορείτε να αφήνετε τα σχόλιά σας στο Thecure.gr, αλλά απαγορεύετε να είναι υβριστικά.