Τροφές Για Τα Παιδιά – Ποιες Είναι Οι 10 Πιο Υγιεινές

Υπάρχουν τροφές για τα παιδιά, που συμβάλουν σημαντικά στην ανάπτυξη και στην καλή υγεία τους. Για να είναι δυνατά και υγιή τα παιδιά σας λοιπόν, θα πρέπει να τρώνε τροφές που είναι πλούσιες σε βιταμίνες και μέταλλα. Τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά, είναι οι πιο κατάλληλες τροφές, που θα πρέπει οπωσδήποτε να συμπεριλάβετε στη διατροφή τους. Τα οφέλη που έχουν αυτές οι τροφές για τα παιδιά σας, θα σας τις αναλύσω παρακάτω.

Οι γονείς, θα πρέπει να γνωρίζουν ότι οι τροφές για τα παιδιά τους, έχουν όλα αυτά τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός τους και είναι απαραίτητα για την ανάπτυξή τους.

Τα παιδιά, θα πρέπει να αποφεύγουν να καταναλώνουν επεξεργασμένες τροφές και διάφορα σνακ που περιέχουν μεγάλη ποσότητα ζάχαρης. Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι επηρεάζεται το ανοσοποιητικό τους σύστημα, με αποτέλεσμα να επηρεάζεται και η υγεία τους με την πάροδο του χρόνου. Εάν θέλετε το παιδί σας να ακολουθήσει μια υγιεινή διατροφή, τότε θα πρέπει να είστε πολύ προσεκτικοί στην επιλογή των τροφών.

Όταν ακούμε για υγιεινές τροφές για τα παιδιά, το μυαλό μας πάει κατευθείαν στα φρούτα και στα λαχανικά. Ωστόσο, υπάρχουν και άλλες τροφές, που έχουν εξίσου σημαντικά αποτελέσματα στην βελτίωση της υγείας τους, ενώ αποκτούν περισσότερη ενέργεια και ευεξία.

Μερικές από αυτές τις τροφές είναι, τα ψάρια και τα φασόλια, τα οποία περιέχουν άπαχη πρωτεΐνη και είναι η ιδανική διατροφή για την ενδυνάμωση και την ανάπτυξή τους. Επίσης, το ασβέστιο είναι απαραίτητο για την υγεία των οστών και των δοντιών τους, το οποίο βρίσκεται στα γαλακτοκομικά προϊόντα όπως το γάλα και το τυρί.

Ακόμη, υπάρχουν τροφές για τα παιδιά, που είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες και μπορείτε να τις βρείτε (τις φυτικές αυτές ίνες) στα προϊόντα ολικής αλέσεως.

Τα παιδιά που ακολουθούν μια ισορροπημένη υγιεινή διατροφή, έχουν λιγότερες πιθανότητες να γίνουν παχύσαρκα.

Εδώ είναι οι 10 καλύτερες τροφές για τα παιδιά που είναι απαραίτητες για τον οργανισμό τους.

1. Αυγά

Αυγά

Τα αυγά, είναι μια από τις πιο συχνές τροφές για τα παιδιά, αφού είναι πλούσια σε πρωτεΐνες και DHA (Ω λιπαρό οξύ) που περιέχονται μόνο στους κρόκους των αβγών και βοηθούν στη σωστή ανάπτυξη του εγκεφάλου του παιδιού σας (κυρίως για τα παιδιά ηλικίας μέχρι 2 ετών).

2. Φράουλες Και Μούρα

Οι φράουλες και τα μούρα, περιέχουν πολλές βιταμίνες και αντιοξειδωτικά. Μπορείτε να τους μάθετε να τρώνε αυτά τα υπέροχα φρούτα για πρωινό, αλλά μπορείτε επίσης, να τους βάζετε από πάνω και λίγη μαύρη ζάχαρη για να έχουν πιο γλυκιά γεύση. Οι φράουλες, είναι σταθερά μέσα στις καλύτερες τροφές για τα παιδιά, που θα πρέπει οπωσδήποτε να συμπεριλάβετε στη διατροφή τους.

Δείτε Επίσης: Φράουλες – Ιδιότητες, Διατροφική Αξία Και Οφέλη Για Την Υγεία

3. Τόνος

Ο τόνος, είναι στις τροφές για τα παιδιά, που μπορείτε να τον συνδυάσετε με διάφορους τρόπους. Για παράδειγμα, φτιάξτε μια ωραία σαλάτα με μαρούλι και τόνο, με ρύζι και γιατί όχι, να τους φτιάξετε και ένα σάντουιτς με τόνο! Ο τόνος (προτιμήστε τη κονσέρβα τόνου σε νερό), είναι ίσως το μοναδικό ψάρι που αρέσει στα παιδιά να τρώνε. Περιέχει πολλά θρεπτικά συστατικά αλλά και ω-3 λιπαρά οξέα. Σε έρευνες που έχουν γίνει, έχει αποδειχτεί ότι τα ω-3 λιπαρά οξέα, συμβάλουν στην καλή λειτουργία και ενδυνάμωση της καρδιάς.

4. Όσπρια

Όσπρια

Δεν θα μπορούσα να μην αναφέρω τα όσπρια ως μια από τις καλύτερες τροφές για τα παιδιά. Τα όσπρια, περιέχουν φυτικές ίνες και βοηθούν στην καλή λειτουργία του πεπτικού συστήματος του παιδιού. Μπορείτε να φτιάξετε φασόλια μαυρομάτικα, φασολάδα, φακές, φάβα και ρεβίθια. Τα όσπρια, περιέχουν επίσης και φυτικές πρωτεΐνες, για καλύτερη ενδυνάμωση.

5. Γιαούρτι

Το γιαούρτι, περιέχει καλά βακτήρια, τα οποία μπορούν να βοηθήσουν στη συνολική υγεία του παιδιού σας. Μπορείτε να ρίξετε μέσα στο γιαούρτι, μερικά κομμάτια φρούτων, όπως φράουλα και μπανάνα. Επίσης, μπορείτε να αγοράσετε γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά και ελάχιστη ποσότητα ζάχαρης. Το ιδανικό βέβαια, είναι το απλό γιαούρτι, καθώς δεν περιέχει συντηρητικά και μπορείτε να το φτιάξετε όπως εσείς θέλετε. Τα φρούτα, που είναι και αυτά απαραίτητες τροφές για τα παιδιά σας, ρίξτε τα μέσα στο γιαούρτι για να γίνει πιο νόστιμο και φυσικά, πιο υγιεινό για τα παιδιά σας.

6. Γάλα

Το γάλα, είναι η καλύτερη πηγή πρωτεΐνης και ασβεστίου για το παιδί σας, ενώ αποτελεί και τη βάση της διατροφής, όσων αφορά τις τροφές για τα παιδιά. Δυναμώνει τα οστά και βοηθάει στην ανάπτυξη του εγκεφάλου (κυρίως για τα παιδιά ηλικίας μέχρι 2 ετών). Αλλά και για τα παιδιά σας που είναι πιο μεγάλα σε ηλικία, θα πρέπει να συμπεριλάβετε στην καθημερινή τους διατροφή το γάλα.

7. Φρούτα Και Λαχανικά

Φρούτα Και Λαχανικά

Τα φρούτα και τα λαχανικά, είναι οι πιο γνωστές τροφές για τα παιδιά. Η κατάλληλη ποσότητα φρούτων και λαχανικών για καθημερινή κατανάλωση, είναι ένα έως ενάμιση φλιτζάνι. Τα φρούτα και τα λαχανικά, περιέχουν πολλές βιταμίνες, μέταλλα και φυτικές ίνες, που είναι απαραίτητα για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος. Προλαμβάνουν από διάφορες ασθένειες, ενισχύουν την καλή υγεία των ματιών και βοηθούν στην καλή λειτουργία του πεπτικού συστήματος. Επίσης, ανακουφίζουν τα παιδιά από τη δυσκοιλιότητα.

Μπορείτε να βάλετε μερικά κομμάτια φρούτων μέσα στο γιαούρτι, να βάλετε μερικούς ξηρούς καρπούς και να ετοιμάσετε στα παιδιά σας, ένα πλούσιο και γευστικό σνακ με πολλές βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά.
Επίσης, μπορείτε να ετοιμάσετε μια σαλάτα με μαρούλι, να ψιλοκόψετε ένα παντζάρι και λίγη ντομάτα για να την σερβίρετε στο μεσημεριανό τους γεύμα.

Τα παιδιά που τρώνε φρούτα και λαχανικά, έχουν καλύτερη επίδοση στα μαθήματα (συγκεντρώνονται πιο εύκολα) και βελτιώνεται η σωματική τους υγεία.

8. Ξηροί Καρποί

Οι ξηροί καρποί, είναι άλλη μια από τις βασικές τροφές για τα παιδιά. Μπορείτε να συμπεριλάβετε τους ξηρούς καρπούς στην καθημερινή διατροφή των παιδιών σας. Επιλέξτε τα αμύγδαλα και τα καρύδια, τα οποία προσφέρουν πολλά οφέλη στην υγεία και ειδικά τα καρύδια, τα οποία βελτιώνουν τη μνήμη (σύμφωνα με πολλές έρευνες).

9. Σολομός

Εάν θέλετε να επιλέξετε κάποιες τροφές για τα παιδιά σας, μην παραλείψετε τον σολομό. Ο σολομός, είναι μια εξαιρετική πηγή ω-3 λιπαρών οξέων. Επίσης, έχει πρωτεΐνες υψηλής ποιότητας που χρειάζονται τα παιδιά για τη σωστή τους ανάπτυξη, που είναι απαραίτητες για την ενίσχυση της καλής λειτουργίας του εγκεφάλου και την υγεία της καρδιάς τους. Μπορείτε να τον ψήσετε στην σχάρα και να τον σερβίρετε με μια υγιεινή και νόστιμη σαλάτα.

10. Αβοκάντο

Αβοκάντο

Τα αβοκάντο είναι πλούσιο σε μονοακόρεστα λιπαρά. Αντί να χρησιμοποιήσετε τροφές για τα παιδιά, που δεν είναι και ότι καλύτερο για την υγεία τους, όπως για παράδειγμα τυρί κρέμα ή μαγιονέζα, μπορείτε να κόψετε ή να λιώσετε ένα αβοκάντο και να το βάλετε μέσα στη σαλάτα.Το 25 – 35% των θερμίδων που καταναλώνουν τα παιδιά, θα πρέπει να προέρχεται από τα λιπαρά, κυρίως τα ακόρεστα λιπαρά. Τα παιδιά, θα πρέπει να αρχίσουν να τρώνε αβοκάντο από μικρή ηλικία, αφού τα καλά λιπαρά που απαιτούνται για τη σωστή ανάπτυξή τους – κατά τα πρώτα χρόνια της ζωής τους – περιέχονται σε αυτό το φρούτο.

Δείτε Επίσης: Αβοκάντο Για Υγιεινή Διατροφή – 10 Σημαντικά Οφέλη Για Την Υγεία

Αυτές είναι οι πιο θρεπτικές και υγιεινές τροφές για τα παιδιά σας, που θα πρέπει σίγουρα να συμπεριλάβετε στη διατροφή τους. Θα πρέπει να δίνετε στο παιδί σας υγιεινές τροφές και να περιορίσετε τα κορεσμένα λιπαρά, όπως για παράδειγμα σοκολάτες μπισκότα, πατατάκια. Εάν έχετε ετοιμάσει ένα φαγητό που δεν θεωρείται και πολύ υγιεινό, φτιάξτε μια σαλάτα ή χρησιμοποιήστε κάποιες υγιεινές τροφές που να ταιριάζουν με τη γεύση του φαγητού σας. Δώστε την ευκαιρία στο παιδί σας να τις δοκιμάσει και να γίνουν έτσι, οι αγαπημένες του τροφές. Θα δείτε πραγματικά πολύ εντυπωσιακά αποτελέσματα, όταν αλλάξετε τη διατροφή του παιδιού σας.




Μπορείτε να αφήνετε τα σχόλιά σας στο Thecure.gr, αλλά απαγορεύετε να είναι υβριστικά.