Τροφές Για Την Τριχόπτωση – Δείτε Ποιες Είναι Οι 10 Καλύτερες

Υπάρχουν τροφές για την τριχόπτωση, που θα σας δώσουν τα αποτελέσματα που θέλετε, εάν επιλέξετε να τα συμπεριλάβετε στην καθημερινή σας διατροφή. Η σωστή διατροφή είναι εξαιρετικά σημαντική για την υγιή ανάπτυξη των τριχών. Είναι ένα από τα πρώτα πράγματα που πρέπει να κάνετε όταν αντιμετωπίζετε πρόβλημα με την τριχόπτωση ή την αργή ανάπτυξη των τριχών.

Οι θύλακες της τρίχας είναι ταχέως αναπτυσσόμενα κύτταρα και αυτά που τρώτε μπορεί να έχουν μεγάλη διαφορά στο πώς μεγαλώνουν τα μαλλιά σας. Για την υγιή ανάπτυξη των μαλλιών σας, χρειάζονται πολλές θρεπτικές ουσίες, όπως οι βιταμίνες Α, C, E, B5, B6 και B12, καθώς και ο σίδηρος, ο ψευδάργυρος, οι πρωτεΐνες, τα λιπαρά οξέα, το πυρίτιο, το θείο και το γερμάνιο.

Μπορείτε να ξοδέψετε πολλά χρήματα για προϊόντα περιποίησης μαλλιών. Αλλά ο καλύτερος τρόπος για να αποφύγετε την τριχόπτωση και να βελτιώσετε την εμφάνιση των μαλλιών σας είναι να ακολουθείτε ένα πρόγραμμα διατροφής, με τις τροφές εκείνες που θα σας βοηθήσουν. Υπάρχουν ορισμένες τροφές για την τριχόπτωση που μπορούν να ενισχύσουν την ανάπτυξη των τριχών και να λύσουν το πρόβλημά σας.

Εδώ είναι οι 10 καλύτερες τροφές για την τριχόπτωση.

1. Αυγά

Η πρωτεΐνη είναι ένα πρωταρχικό συστατικό της τρίχας, οπότε θα πρέπει να τρώτε τροφές με βάση την πρωτεΐνη όπως τα αυγά για να διατηρήσετε τα μαλλιά σας υγιή. Εκτός από την πρωτεΐνη, τα αυγά περιέχουν βιοτίνη και άλλες βιταμίνες για την τριχόπτωση, όπως η βιταμίνη Β, που βοηθούν στον έλεγχο της απώλειας των μαλλιών σας. Η πρωτεΐνη που υπάρχει στα αυγά είναι υψηλής ποιότητας και είναι εξαιρετική για την ανάπτυξη των τριχών αλλά είναι σημαντική και για την αντοχή τους.

Για μέγιστα οφέλη, μπορείτε να τρώτε τόσο το ασπράδι του αυγού όσο και τον κρόκο. Ειδικά το ασπράδι, έχει πρωτεΐνη που ενισχύει την απορρόφηση πρωτεϊνών στο σώμα. Προσπαθήστε να τρώτε ένα αυγό την ημέρα ή κάθε δεύτερη μέρα. Μπορείτε να φάτε τηγανητά ή βραστά αυγά, ανάλογα με την προτίμησή σας.

2. Σολομός

Ο σολομός είναι ένας τύπος λιπαρών ψαριών που κάνει καλό στον εγκέφαλο, τα αιμοφόρα αγγεία, το δέρμα και τα μαλλιά σας. Ο σολομός είναι μια εξαιρετική πηγή ωμέγα-3 λιπαρών οξέων που ενισχύουν την ανάπτυξη των τριχών.

Επίσης, περιέχει πρωτεΐνη μαζί με βιταμίνες Β, συμπεριλαμβανομένης και της Β12, ενώ έχει και άλλες βιταμίνες αλλά και μέταλλα. Όλα αυτά τα θρεπτικά συστατικά μαζί, είναι απαραίτητα για την σωστή ανάπτυξη των μαλλιών, ενώ λύνουν προβλήματα που έχουν να κάνουν με τα στεγνά μαλλιά, την υπερβολική τριχόπτωση και ούτω καθεξής.

Για να αντιμετωπίσετε την απώλεια μαλλιών, είναι απαραίτητο να τρώτε σολομό τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα προκειμένου να αποκομίσετε όλα τα οφέλη του. Μπορείτε να τον τρώτε ψητό, καπνιστό ή και τηγανισμένο. Άλλα λιπαρά ψάρια που μπορείτε να φάτε για την πρόληψη της τριχόπτωσης είναι η ρέγγα, η σαρδέλα, η πέστροφα και το σκουμπρί.

3. Βοδινό Κρέας

Το σώμα χρειάζεται πρωτεΐνη για να αναπτυχθούν τα μαλλιά. Το βοδινό κρέας περιέχει αρκετή πρωτεΐνη μαζί με βιταμίνες Β, σίδηρο και ψευδάργυρο.

Το άπαχο βοδινό κρέας μπορεί να καταναλωθεί δύο ή τρεις φορές την εβδομάδα για καλύτερη ανάπτυξη των μαλλιών. Για καλύτερα αποτελέσματα, δοκιμάστε να φάτε φρέσκο βοδινό κρέας. Μπορείτε να το απολαύσετε σε σούπες ή ως κύριο πιάτο. Εάν δεν σας αρέσει η γεύση του, μπορείτε να επιλέξετε άλλα άπαχα κρέατα όπως άπαχα κομμάτια χοιρινού, για να ενισχύσετε την ανάπτυξη των τριχών.

Σημείωση: Εάν έχετε υψηλή χοληστερόλη, επιλέξτε άλλες πηγές πρωτεΐνης, που μπορεί να είναι πιο κατάλληλες και δεν έχουν αρνητικές επιδράσεις στα επίπεδα της χοληστερόλης σας.

4. Φασόλια

Τα φασόλια είναι μια μεγάλη πηγή πρωτεϊνών χαμηλών θερμίδων, φυτικών ινών, βιταμινών Β, βιταμίνης C, ψευδαργύρου και μετάλλων, τα οποία είναι απαραίτητα για την τριχόπτωση. Τα φασόλια περιέχουν επίσης σίδηρο που είναι απαραίτητος για την πρόληψη της τριχόπτωσης.

Για να δώσετε στα μαλλιά σας τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά για καλύτερη ανάπτυξη, μπορείτε να τρώτε διαφορετικούς τύπους φασολιών, όπως φασόλια σόγιας, μαυρομάτικα και ρεβίθια. Τα φασόλια μπορούν να προστεθούν σε σαλάτες ή να τα φάτε ως κύριο γεύμα. Είναι μια από τις καλύτερες τροφές για την τριχόπτωση, που θα πρέπει να συμπεριλάβετε στην διατροφή σας.

5. Ηλιόσποροι

Οι ηλιόσποροι περιέχουν άφθονα θρεπτικά συστατικά που καταπολεμούν την τριχόπτωση, όπως είναι, οι πρωτεΐνες, ο ψευδάργυρος, το σελήνιο, η βιοτίνη, το κάλιο, ο χαλκός, ο σίδηρος, οι βιταμίνες Β, η βιταμίνη Ε, το μαγνήσιο και το ασβέστιο. Επίσης, περιέχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ωμέγα-6 λιπαρά οξέα.

Μπορείτε να τρώτε καθημερινά ακατέργαστους ηλιόσπορους για την υγιή ανάπτυξη των μαλλιών σας. Μπορείτε επίσης να τους ρίχνετε σε σαλάτες και λαχανικά που φτιάχνετε στον ατμό ή να τα ανακατεύετε με φαγητά που φτιάχνετε στο φούρνο. Μην τρώτε μεγάλες ποσότητες, γιατί περιέχουν πολλές θερμίδες και λιπαρά.

6. Ξηροί Καρποί

Οι ξηροί καρποί περιέχουν πολλά θρεπτικά συστατικά, όπως πρωτεΐνες, βιταμίνες, ανόργανα άλατα και υγιή λιπαρά που είναι απαραίτητα για την επίλυση του προβλήματος της τριχόπτωσης και των θαμπών μαλλιών.

Στην πραγματικότητα, η τακτική κατανάλωση ξηρών καρπών θα διατηρήσει υγιή τα μαλλιά σας για χρόνια. Μπορείτε να συμπεριλάβετε διάφορους ξηρούς καρπούς στη διατροφή σας, όπως αμύγδαλα, φιστίκια, καρύδια και κάσιους. Δεν υπάρχει λόγος να τρώτε μεγάλη ποσότητα ξηρών καρπών για να αντιμετωπίσετε την τριχόπτωση. Μια χούφτα είναι αρκετή, για να τα φάτε σκέτα, να τα ρίξετε μέσα στη σαλάτα σας, ακόμα και να τα φάτε σαν επιδόρπιο.

7. Σπανάκι

Το σπανάκι είναι επίσης μια από τις σημαντικότερες τροφές για την τριχόπτωση, αφού περιέχει πολλές θρεπτικές ουσίες και αντιοξειδωτικά. Αυτό το πράσινο φυλλώδες λαχανικό είναι μια καλή πηγή βιταμινών Β, C και Ε, καλίου, ασβεστίου, σιδήρου, μαγνησίου και ωμέγα-3 λιπαρών οξέων που απαιτούνται για την υγιή ανάπτυξη των τριχών.

Μπορείτε να φτιάξετε και να πιείτε ένα ποτήρι χυμό σπανάκι, να το δοκιμάσετε ωμό (αφού το πλύνετε πολύ καλά), να φτιάξετε σαλάτα με σπανάκι ή να φτιάξετε ένα φαγητό με αυτό. Μαζί με το σπανάκι, πρέπει να τρώτε και άλλα πράσινα λαχανικά, όπως το μπρόκολο και το λάχανο για να αντιμετωπίσετε την τριχόπτωση.

8. Βρώμη

Βρώμη

Η βρώμη περιέχει βιταμίνες Β, ψευδάργυρο, πρωτεΐνη και χαλκό, τα οποία είναι μερικά από τα πιο σημαντικά θρεπτικά συστατικά για την πρόληψη της τριχόπτωσης. Επίσης, περιέχει σημαντικά μεταλλικά στοιχεία για την ανάπτυξη των τριχών, όπως το κάλιο, ο φώσφορος, το μαγνήσιο και ο σίδηρος.

Μπορείτε να τρώτε ένα μπολ με βρώμη για πρωινό, για να ξεκινήσετε τη μέρα σας. Μπορείτε επίσης να απολαύσετε ένα σνακ από βρώμη. Εάν θέλετε να βάλετε τη βρώμη στη σαλάτα σας, μπορείτε να την ρίξετε μέσα σε νερό για αρκετές ώρες για να μαλακώσει και να βελτιωθεί η θρεπτική της αξία.

9. Καρότα

Καρότα

Τα καρότα περιέχουν β-καροτένιο, ένα σημαντικό θρεπτικό συστατικό που ενισχύει την υγιή ανάπτυξη της τρίχας. Επίσης, η βιταμίνη Α που υπάρχει στα καρότα βοηθά στην παραγωγή υγιούς σμήγματος για το τριχωτό της κεφαλής.

Τα καρότα μπορείτε να τα φάτε με πολλούς τρόπους. Ο καλύτερος φυσικά, είναι να τα κάνετε χυμό, όπου μπορείτε να ρίξετε και λίγο χυμό λεμονιού μέσα, για καλύτερη γεύση. Ένα ποτήρι χυμό καρότου το πρωί είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ξεκινήσετε τη μέρα σας. Μπορείτε επίσης να τρώτε τα καρότα σαν σνακ, να φτιάχνετε σούπες και σαλάτες, ή να τα μαγειρεύετε στον ατμό.

10. Γλυκοπατάτες

Γλυκοπατάτες

Επιλέξτε τις γλυκοπατάτες, εάν θέλετε να αντιμετωπίσετε την τριχόπτωση. Περιέχουν βήτα-καροτίνη, την οποία, μετατρέπει το σώμα σας σε βιταμίνη Α.

Η βιταμίνη Α ενισχύει την ανάπτυξη υγιών κυττάρων και ιστών, συμπεριλαμβανομένων των μαλλιών και του τριχωτού της κεφαλής. Οι γλυκοπατάτες περιέχουν επίσης μεγάλη ποσότητα βιταμίνης C, χαλκού, σιδήρου και πρωτεϊνών.

Μπορείτε να τις τρώτε βραστές ή ψημένες στο φούρνο, ανάλογα με το πώς σας αρέσουν.

Οι παραπάνω τροφές για την τριχόπτωση, που αναφέρουμε, δεν δίνουν μόνο όλα αυτά τα θρεπτικά συστατικά που ενισχύουν τους θύλακες των τριχών, αλλά βοηθούν και στην πρόληψη της τριχόπτωσης. Έτσι, όταν αντιμετωπίζετε πρόβλημα με την απώλεια μαλλιών, ακολουθήστε μια δίαιτα με αυτές τις τροφές για να μπορείτε να ελέγχετε το πρόβλημα, αλλά και για την αύξηση του ρυθμού ανάπτυξης των μαλλιών σας.




2 thoughts on “Τροφές Για Την Τριχόπτωση – Δείτε Ποιες Είναι Οι 10 Καλύτερες

  • 20 Ιανουαρίου 2018 at 00:45
    Permalink

    Εγώ έτρωγα για ένα διάστημα κολοκυθόσπορους. Δεν έχω δοκιμάσει κάτι από όλα αυτά που λέτε στο άρθρο. Θα ξεκινήσω πάντως γιατί έχω θέμα με την τριχόπτωση, αν και όχι τόσο σοβαρό.

    Reply
  • 20 Ιανουαρίου 2018 at 01:16
    Permalink

    Μάριε ο κολοκυθόσπορος έχει θετικές επιδράσεις όσον αφορά την τριχόπτωση, αλλά εάν θέλεις να έχεις καλύτερα αποτελέσματα μπορείς να δοκιμάσεις το έλαιο κολοκυθόσπορου. Μπορείς να ρίξεις μια ματιά εδώ: https://thecure.gr/trixoptosi-elaio-kolokythosporou/

    Reply

Μπορείτε να αφήνετε τα σχόλιά σας στο Thecure.gr, αλλά απαγορεύετε να είναι υβριστικά.