Τροφές Για Το Λίπος Στην Κοιλιά – Αυτές Είναι Οι 10 Καλύτερες

Υπάρχουν τροφές για το λίπος στην κοιλιά, οι οποίες μπορούν να σας βοηθήσουν να έχετε τα αποτελέσματα που θέλετε και να έχετε ενέργεια και καλύτερη υγεία.

Το λίπος στην κοιλιά, γνωστό και ως σπλαχνικό λίπος, το οποίο συσσωρεύεται γύρω από τη μέση, είναι ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζουν πολλοί άνθρωποι. Αυξάνει τον κίνδυνο για υπέρταση, διαβήτη και άλλες ασθένειες που έχουν σχέση με την καρδιά.

Πολλοί άνθρωποι προσπαθούν να κάνουν δίαιτα για να χάσουν το λίπος της κοιλιάς, αλλά αυτή δεν είναι η καλύτερη λύση. Ο ιδανικός τρόπος για να απαλλαγείτε από το λίπος στην κοιλιά είναι να επιλέξετε τις κατάλληλες τροφές και να κάνετε κάποιες ασκήσεις σε καθημερινή βάση.



Το τι θα συμπεριλάβετε στην καθημερινή σας διατροφή είναι η μισή δουλειά, η άλλη μισή είναι οι ασκήσεις που πρέπει να κάνετε. Ορισμένες τροφές, μπορούν να σας βοηθήσουν να μειώσετε το επίμονο λίπος, αλλά θα πρέπει να προσέχετε την ποσότητα για να μην παίρνετε πολλές θερμίδες.

Εδώ είναι οι 10 καλύτερες τροφές για το λίπος στην κοιλιά.

1. Αμύγδαλα

Αμύγδαλα

Μια από τις καλύτερες τροφές για το λίπος στην κοιλιά είναι τα αμύγδαλα. Τα αμύγδαλα περιέχουν υψηλή ποσότητα καλών λιπαρών – πολυακόρεστα και μονοακόρεστα λιπαρά. Η κατανάλωση αμυγδάλων καταστέλλει την πείνα. Επίσης, μειώνουν τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων.

Περιέχουν μαγνήσιο, το βασικό συστατικό για την αύξηση των μυών, όπου χρειάζονται (οι μυς) για να καίτε περισσότερες θερμίδες και συνεπώς το λίπος στην κοιλιά σας.

Επιπλέον, η υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες θα σας κρατήσει χορτάτους για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Επειδή τα αμύγδαλα περιέχουν λίγες θερμίδες, δεν συμβάλλουν στην αύξηση του λίπους στην κοιλιά. Αλλά θα πρέπει και πάλι, να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί στην ποσότητα.

2. Καρπούζι

Το καρπούζι περιέχει 91% νερό και όταν το τρώτε πριν το κανονικό σας γεύμα, δημιουργεί μια αίσθηση κορεσμού χωρίς να σας προσθέτει αρκετές θερμίδες και έχει ως αποτέλεσμα να τρώτε λιγότερο φαγητό. Το καρπούζι είναι από τις πιο σημαντικές τροφές για να μειώσετε το λίπος στην κοιλιά.

Επιπλέον, μειώνει την κατακράτηση υγρών. Το φρούτο αυτό είναι πλούσιο σε βιταμίνες Β1, Β6 και C, ενώ περιέχει κάλιο και μαγνήσιο. Είναι πολύ καλή επιλογή εάν ακολουθήσετε μια δίαιτα με χαμηλές θερμίδες και χαμηλά λιπαρά.

Η κατανάλωση δύο ποτηριών χυμού καρπουζιού κάθε μέρα για οκτώ εβδομάδες, μειώνει το σωματικό βάρος (ειδικά το λίπος γύρω από την κοιλιά) χωρίς να μεταβάλλει τη μυϊκή μάζα, σύμφωνα με έρευνα που έγινε στο Πανεπιστήμιο του Κεντάκι. Η τακτική κατανάλωση καρπουζιού μειώνει επίσης τον κίνδυνο για καρδιακές παθήσεις.

3. Φασόλια

Η κατανάλωση φασολιών (με μέτρο) βοηθά στη μείωση του σωματικού λίπους, στην ανάπτυξη των μυών και στη βελτίωση της διαδικασίας της πέψης. Τα φασόλια που είναι και αυτά από τις καλύτερες τροφές για το λίπος στην κοιλιά, σας χορταίνουν και σας κάνουν να μην πεινάτε για αρκετές ώρες, με αποτέλεσμα να μην χρειάζεται να τρώτε μεγαλύτερες ποσότητες φαγητού κατά τη διάρκεια της μέρας.

Αυτό συμβαίνει, επειδή τα φασόλια είναι πλούσια σε φυτικές ίνες. Επιπλέον, η φυτικές πρωτεΐνες που περιέχουν τα φασόλια σας δίνουν περισσότερη ενέργεια.


4. Σέλινο

Σέλινο

Εάν θέλετε να επιλέξετε τρώτε τροφές για το λίπος στην κοιλιά, μπορείτε να αρχίσετε να προσθέτετε στα πιάτα σας το σέλινο. Το σέλινο έχει ελάχιστες θερμίδες, είναι γεμάτο με φυτικές ίνες και περιέχει ασβέστιο και βιταμίνη C που βοηθούν στην απώλεια βάρους.

Μπορείτε να πιείτε μισό ποτήρι χυμό σέλινου πριν το γεύμα ή το δείπνο σας. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε σέλινο στη σαλάτα ή στη σούπα σας. Ένα επιπλέον πλεονέκτημα που έχει το σέλινο, είναι ότι περιέχει απιγενίνη, μια φυσική ουσία που μειώνει τον κίνδυνο καρκίνου στις ωοθήκες.

Δείτε Επίσης: Σέλινο – Ιδιότητες, Διατροφική Αξία Και Οφέλη Για Την Υγεία

5. Αγγούρια

Τα αγγούρια είναι στη λίστα με τις καλύτερες τροφές για το λίπος στην κοιλιά και έχουν εξαιρετικά χαμηλές θερμίδες. Για παράδειγμα, 100 γραμμάρια αγγούρι περιέχουν περίπου 96% νερό και 45 θερμίδες μόνο. Περιέχουν μέταλλα, φυτικές ίνες και βιταμίνες.

Μπορείτε να τρώτε μια σαλάτα με αγγούρι καθημερινά, για να απομακρύνετε τις τοξίνες από τον οργανισμό σας και να χάσετε και βάρος. Επιπλέον, το αγγούρι μπορεί να κάνει λαμπερή την επιδερμίδα σας επειδή είναι πλούσιο σε βιταμίνες Β και C.

6. Ντομάτες

Μια μεγάλη ντομάτα έχει μόλις 33 θερμίδες. Οι ντομάτες είναι μέσα στις τροφές για το λίπος στην κοιλιά, ενώ μειώνουν τα λιπίδια στο αίμα, τα οποία με τη σειρά τους ελέγχουν το λίπος της κοιλιάς. Επίσης, μπορούν να καταπολεμήσουν τις χρόνιες ασθένειες που έχουν σχέση με την παχυσαρκία.

Επιπλέον, το ισχυρό αντιοξειδωτικό που περιέχουν, το λυκοπένιο, έχει πολλά οφέλη για την υγεία, όπως η μείωση των ρυτίδων, η καταπολέμηση του καρκίνου και η μείωση των επιπέδων χοληστερόλης. Οι ντομάτες είναι μια εξαιρετική πηγή θρεπτικών ουσιών όπως ο σίδηρος και το κάλιο και είναι πλούσιες σε βιταμίνες Α και C. Οπότε, για να έχετε ένα υγιές σώμα, συμπεριλάβετε τις ντομάτες στην καθημερινή σας διατροφή.

7. Αβοκάντο

Αβοκάντο

Ένα σημαντικό αμινοξύ, γνωστό και ως λεκιθίνη, που περιέχεται στο αβοκάντο, βοηθά στη διαχείριση του σωματικού βάρους. Επίσης είναι πλούσιο σε καλά λιπαρά – μονοακόρεστα και πολυακόρεστα και σας βοηθάει να καίτε το λίπος στην κοιλιά πιο εύκολα.

Η πλούσια περιεκτικότητά του σε φυτικές ίνες, μειώνει την πείνα. Γι’αυτό είναι και μέσα στις πιο σημαντικές τροφές για το λίπος στην κοιλιά. Επιπλέον, το αβοκάντο έχει αντιγηραντικές, αντιμυκητιασικές και αντιβακτηριακές ιδιότητες που έχουν πολλά οφέλη για την υγεία και την ομορφιά.

Δείτε Επίσης: Αβοκάντο Για Υγιεινή Διατροφή – 10 Σημαντικά Οφέλη Για Την Υγεία


8. Μήλα

Τα μήλα είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, φλαβονοειδή, φυτοστερόλη και β-καροτένιο, που δημιουργούν μια αίσθηση κορεσμού και σας βοηθά να αποφύγετε την υπερκατανάλωση φαγητού. Όταν αναφερόμαστε στις τροφές για το λίπος στην κοιλιά, τα μήλα είναι τα πιο γνωστά ανάμεσα σε πολλά φρούτα.

Η φυσική ουσία που βρίσκεται στα μήλα είναι η πηκτίνη, η οποία βοηθά στην απώλεια βάρους. Επιπλέον, η πηκτίνη μειώνει τον κίνδυνο για καρκίνο στο παχύ έντερο, ενώ τα αντιοξειδωτικά και η βιταμίνη C που περιέχουν, σας βοηθήσουν να διατηρήσετε το δέρμα σας καθαρό και χωρίς ρυτίδες.

9. Κεράσια

Τα κεράσια, μπορούν να μειώσουν σημαντικά τον κίνδυνο για καρδιακά προβλήματα και μεταβολικό σύνδρομο, σύμφωνα με μελέτη που έγινε στο Πανεπιστήμιο του Μίσιγκαν. Το μεταβολικό σύνδρομο αυξάνει το λίπος στην κοιλιά και τον κίνδυνο για καρδιακές παθήσεις αλλά και των καρδιακών παθήσεων και για διαβήτη.

Τα κεράσια μειώνουν τα επίπεδα χοληστερόλης στο σώμα και μπορούν να μειώσουν το σωματικό λίπος σε μεγάλο βαθμό. Επίσης, έχουν αντιοξειδωτικές ιδιότητες, οι οποίες είναι σημαντικές για την αντιμετώπιση της πρόωρης γήρανσης. Μπορείτε να συμπεριλάβετε τα κεράσια στην καθημερινή σας διατροφή, αφού θεωρούνται μια από τις καλύτερες τροφές για το λίπος στην κοιλιά.

10. Ανανάς

Ανανάς

Ο ανανάς είναι μέσα στις πιο σημαντικές τροφές για το λίπος στην κοιλιά, καθώς έχει αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες. Περιέχει ένα ένζυμο, το οποίο ονομάζεται βρομελίνη και μεταβολίζει την πρωτεΐνη που βοηθά στο να γίνει πιο επίπεδη η κοιλιά σας.

Η βρομελίνη έχει και αντιμικροβιακές ιδιότητες, οι οποίες συμβάλλουν στην καταπολέμηση των βακτηρίων που προκαλούν διάρροια και επίσης, είναι πολύ αποτελεσματικές για την αντιμετώπιση των διαταραχών της λειτουργίας του εντέρου. Η ανακούφιση από αυτά τα συμπτώματα μειώνει το φούσκωμα στην κοιλιά και κάνει τη μέση σας να δείχνει πιό λεπτή. Αυά αποκαλύπτει μια μελέτη που έγινε στο Πανεπιστήμιο του Μέριλαντ.

Επιπλέον, ο ανανάς περιέχει βιταμίνες Β-6 και C, μαγγάνιο, θειαμίνη, χαλκό και φυτικές ίνες που έχουν πολλά οφέλη για την υγεία.

Με αυτές τις τροφές για το λίπος στην κοιλιά, μπορείτε να αντιμετωπίσετε το πρόβλημα και να έχετε μια όμορφη και λεπτή μέση. Ωστόσο, αυτές οι τροφές θα έχουν αποτέλεσμα, εάν ακολουθήσετε και ένα πρόγραμμα γυμναστικής. Αυτό που θα πρέπει να προσέχετε, είναι η ποσότητα που τρώτε, ιδιαίτερα για τροφές όπως τα φασόλια, το αβοκάντο και τα αμύγδαλα. Περιέχουν περισσότερες θερμίδες από ότι οι υπόλοιπες παραπάνω τροφές.




Μπορείτε να αφήνετε τα σχόλιά σας στο Thecure.gr, αλλά απαγορεύετε να είναι υβριστικά.