Υγιεινή Διατροφή Και Αντιγήρανση – 10 Τροφές Για Να Παραμείνετε Νέοι

Η υγιεινή διατροφή παίζει πολύ σημαντικό ρόλο, εάν θέλετε να νιώθετε νεότεροι. Η γήρανση είναι μια φυσική διαδικασία, αλλά, φυσικά, όλοι επιθυμούμε να φαινόμαστε νεότεροι και να είμαστε υγιείς για πάντα. Δεν μπορούμε να σας προσφέρουμε το ελιξήριο της νεότητας, αλλά έχουμε κάποιες συμβουλές που μπορούν να κάνουν μεγάλη διαφορά στην επιβράδυνση της γήρανσης του σώματος και αφήνουν τους άλλους να αναρωτιούνται πώς παραμένετε τόσο νέοι.

Τα φάρμακα μας κρατούν ζωντανούς περισσότερο από ποτέ, αλλά έχουν και παρενέργειες. Αντί να βασίζεστε στα φάρμακα και σε προϊόντα ομορφιάς, επικεντρωθείτε στην υγιεινή διατροφή. Οι τροφές που τρώτε έχουν μεγάλη επίδραση στο σώμα σας και πώς αυτό αντιδρά με το πέρασμα του χρόνου.

Είναι γνωστό ότι η κακή διατροφή παίζει σημαντικό ρόλο για την πρόκληση διαφόρων ασθενειών αλλά και για την πρόωρη γήρανση, ενώ μια υγιεινή διατροφή παρέχει στο σώμα σας τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά για να διατηρεί τα όργανα σας σε καλή κατάσταση. Επιπλέον, οι υγιεινές τροφές θα βοηθήσουν το σώμα σας να καταπολεμήσει τα βασικά προβλήματα που προκαλούνται από τη γήρανση.

Υπάρχουν πολλές τροφές που μπορούν να «σταματήσουν το χρόνο» και να σας κάνουν να νιώθετε νεότεροι όταν κοιτάζεστε στον καθρέφτη.

Εδώ είναι η κορυφαία υγιεινή διατροφή για την αντιγήρανση με 10 πολύ καλές τροφές.

1. Καρύδια

Καρύδια για την αντιγήρανση

Τα καρύδια θεωρούνται εκπληκτική τροφή για την αντιγήρανση. Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα. Στην πραγματικότητα, ένα τέταρτο φλιτζάνι καρύδια παρέχει περίπου το 91 τοις εκατό της καθημερινής συνιστώμενης πρόσληψης ω-3 λιπαρών οξέων.

Αυτά τα απαραίτητα λιπαρά οξέα βοηθούν στη ρύθμιση του επιπέδου της χοληστερόλης σας και μειώνουν τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων. Επίσης, βοηθούν τον εγκέφαλο στο να συνεχίσει να λειτουργεί σωστά για τα επόμενα χρόνια.

Επιπλέον, τα καρύδια περιέχουν μαγνήσιο, σίδηρο, ψευδάργυρο, κάλιο, σελήνιο, χαλκό, βιοτίνη, βιταμίνη Ε και φυτικές ίνες που απαιτούνται για να διατηρήσουν το σώμα σας υγιές και γεμάτο ενέργεια, ακόμα και αν δεν είστε 20 χρονών. Τελευταίο, αλλά εξίσου σημαντικό, είναι το γεγονός ότι διατηρεί τη μέση σας λεπτή καθώς μεγαλώνετε.

Τα καρύδια μπορούν να καταναλωθούν ως σνακ ή να προστεθούν στις σαλάτες, στο γιαούρτι και σε διάφορες άλλες συνταγές. Μια χούφτα καρύδια είναι αρκετή, γιατί θα πρέπει να προσέχετε και τις θερμίδες που έχουν.

2. Κόκκινα Μύρτιλλα

Τα αντιοξειδωτικά βοηθούν στην αντιγήρανση και τα κόκκινα μύρτιλλα είναι τα καλύτερα φρούτα που είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά. Τα αντιοξειδωτικά σταματούν να σχηματίζουν ελεύθερες ρίζες στο σώμα σας, πράγμα που μπορεί να προκαλέσει σοβαρές ασθένειες και να επιταχύνει τη διαδικασία γήρανσης.

Επιπλέον, τα κόκκινα μύρτιλλα έχουν ισχυρές αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες που βοηθούν στην αντιγήρανση και διατηρούν τα κύτταρα του σώματος υγιή και το δέρμα σας νεανικό.

Τα κόκκινα μύρτιλλα μπορούν επίσης να μειώσουν τον κίνδυνο αρθρίτιδας, τα πολύ χαμηλά επίπεδα χοληστερόλης, να βελτιώσουν την όραση και να επιβραδύνουν το κίνδυνο επιδείνωσης της νόσου Αλτσχάιμερ.

Μπορείτε να τα συμπεριλάβετε στην υγιεινή σας διατροφή, με τα δημητριακά σας, να τα τρώτε το καλοκαίρι με το παγωτό, με το γιαούρτι ή να τα τρώτε σαν σνακ.

3. Υγιεινή Διατροφή Με Σπανάκι

Τα στοιχεία δείχνουν ότι το σπανάκι μπορεί να σας βοηθήσει να νιώθετε και να δείχνετε νεότεροι καθώς μεγαλώνετε. Το σπανάκι είναι πλούσιο σε λουτεΐνη και ζεαξανθίνη, τα οποία είναι αντιοξειδωτικά που συμβάλλουν σε μεγάλο βαθμό στη μείωση της ψυχολογικής φόρτισης που σχετίζεται με την άνοδο της ηλικίας, στην καλή κατάσταση της όρασης και στην εκφυλιστική αρθρίτιδα ή εκφυλιστική νόσος των αρθρώσεων.

Επίσης, το σπανάκι έχει υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνες C και E καθώς και β-καροτένιο, τα οποία βοηθούν στην προστασία του δέρματος από τις βλαβερές υπεριώδεις ακτίνες του ήλιου, έτσι ώστε να παραμένει υγιές και λαμπερό το δέρμα σας ακόμα και όταν γερνάτε.

Επιπλέον, αυτό το πράσινο λαχανικό μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη καρδιαγγειακών παθήσεων, στη μείωση της υψηλής αρτηριακής πίεσης και στη μείωση της χοληστερίνης. Μπορεί ακόμη και να μειώσει και τον κίνδυνο για καρκίνο στο πεπτικό σύστημα.

Μόνο ένα φλιτζάνι φρέσκο σπανάκι καθημερινά μπορεί να κρατήσει το σώμα σας υγιές και το δέρμα σας νεανικό για χρόνια. Μπορείτε να τρώτε σπανάκι σε σαλάτες, σε σούπες ή να φτιάξετε χυμό.

4. Πράσινο Τσάι

Πράσινο Τσάι για την αντιγήρανση

Το πράσινο τσάι χρησιμοποιείται σε πολλά προϊόντα ομορφιάς λόγω των ισχυρών αντιοξειδωτικών ιδιοτήτων του, που βοηθούν στην προστασία του δέρματος από τις επιβλαβείς ελεύθερες ρίζες που προκαλούν ρυτίδες, καφέ κηλίδες και γήρανση του δέρματος.

Αυτά τα αντιοξειδωτικά συμβάλουν στην αντιγήρανση και διατηρούν το δέρμα σας εύπλαστο και νεανικό. Αυτό το υγιεινό ρόφημα βοηθά επίσης στην προστασία από τον καρκίνο του δέρματος.

Το πράσινο τσάι έχει επίσης αποδειχθεί ότι βοηθά στην πρόληψη των καρδιακών παθήσεων και της υψηλής χοληστερόλης, προλαμβάνει και μειώνει τον κίνδυνο ρευματοειδούς αρθρίτιδας και βοηθά στην υγεία των οστών και στη φυσιολογική οστική πυκνότητα.

Αν θέλετε να φαίνεστε νεότεροι, ένα ή δύο φλιτζάνια πράσινου τσαγιού καθημερινά θα σας βοηθήσει πολύ. Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε και συμπληρώματα πράσινου τσαγιού.

5. Σολομός

Ο σολομός είναι μια εξαιρετική πηγή ωμέγα-3 λιπαρών οξέων και ως εκ τούτου μπορεί να χρησιμοποιηθεί ενάντια στην αντιγήρανση. Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα βοηθούν στην αποφυγή της συσσώρευσης της χοληστερόλης στις αρτηρίες, προστατεύουν από τους μη φυσιολογικούς καρδιακούς ρυθμούς και σας ενισχύουν τη νοητική σας ικανότητα καθώς μεγαλώνετε.

Οι αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες και η υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες που περιέχει ο σολομός, μειώνουν τις κηλίδες στο δέρμα σας, τα σημάδια της ακμής και διάφορα σημάδια γήρανσης όπως ρυτίδες και καφέ κηλίδες.

Επιπλέον, ο σολομός περιέχει μια χημική ουσία που ονομάζεται ασταξανθίνη, η οποία δίνει στο δέρμα σας νεανική εμφάνιση. Επιπλέον, αυτό το ψάρι περιέχει αντιγηραντικές θρεπτικές ουσίες όπως οι βιταμίνες D και E.

Προσπαθήστε να τρώτε τρεις ή τέσσερις μερίδες σολομού την εβδομάδα. Μπορείτε να φτιάξετε ψητό ή καπνιστό σολομό για υγιεινή διατροφή. Αποφύγετε το τηγανιτό.

6. Μπρόκολο

Το μπρόκολο όπως και άλλα λαχανικά που ανήκουν στην οικογένεια των σταυρανθών, συμβάλει σημαντικά στην αντιγήρνση. Το μπρόκολο είναι υψηλό σε αντιοξειδωτικά και περιέχει έναν εντυπωσιακό αριθμό αντιγηραντικών θρεπτικών ουσιών.

Αυτή η υπερτροφή περιέχει ενώσεις όπως σουλφοραφάνη και ινδόλες, οι οποίες προστατεύουν από το οξειδωτικό στρες, τη βλάβη των κυττάρων, ακόμη και τον καρκίνο.

Η βιταμίνη Β στο μπρόκολο βοηθάει τον εγκέφαλο για να λειτουργεί σωστά και για χρόνια, ενώ η βιταμίνη Κ1 αυξάνει την οστική πυκνότητα και μειώνει τον κίνδυνο καταγμάτων. Επιπλέον, είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες που καθαρίζουν τις αρτηρίες και σε ασβέστιο που δυναμώνει τα οστά και την καρδιά.

Εάν επιλέξετε το μπρόκολο για υγιεινή διατροφή, μπορείτε να το τρώτε τρεις ή τέσσερις φορές την εβδομάδα και θα δείτε τη διαφορά στην υγεία σας, αλλά και το πώς συμβάλει στην αντιγήρανση. Προσπαθήστε πάντα να τρώτε φρέσκο μπρόκολο και όχι κατεψυγμένο.

7. Ελαιόλαδο

Ελαιόλαδο για την αντιγήρανση

Δεν θα μπορούσε να λείπει το ελαιόλαδο από την υγιεινή διατροφή, όταν μιλάμε για αντιγήρανση. Είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά, συμπεριλαμβανομένων των βιταμινών Α και Ε. Ενώ η βιταμίνη Α προστατεύει το δέρμα από τις ελεύθερες ρίζες που είναι γνωστό ότι επιταχύνει τη διαδικασία της γήρανσης, η βιταμίνη Ε βοηθά στην επιδιόρθωση και ανανέωση του δέρματος. Αρκετές μελέτες έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι το ελαιόλαδο μπορεί να σας κάνει να φαίνεστε νεότεροι από την πραγματική σας ηλικία.

Η υψηλή κατανάλωση ελαιολάδου σημαίνει λιγότερες λιγότερες ρυτίδες, πιο λείο και απαλό δέρμα. Τα μονοακόρεστα λιπαρά οξέα που βρίσκονται στο ελαιόλαδο μπορούν να βελτιώσουν την υγεία της καρδιάς, να μειώσουν τα επίπεδα χοληστερόλης και να ελέγξουν το σάκχαρο του αίματος.

Για να απολαύσετε τα οφέλη κατά του ελαιόλαδου κατά της αντιγήρανσης, χρησιμοποιήστε το στο μαγείρεμα. Επίσης, αυτό το λάδι μπορεί να χρησιμοποιηθεί για το δέρμα σας όταν κάνετε μπάνιο, αλλά και ως τοπική ενυδατική κρέμα.

8. Μαύρη Σοκολάτα

Αντιμετώπιση αντιγήρανσης με μαύρη σοκολάτα

Η μαύρη σοκολάτα είναι πλούσια με αντιοξειδωτικά που βοηθούν στην προστασία του σώματός σας από τις ελεύθερες ρίζες, οι οποίες προκαλούν οξειδωτική βλάβη στα κύτταρα. Οι ελεύθερες ρίζες μπορούν να επιταχύνουν τη διαδικασία γήρανσης και επίσης να προκαλέσουν διαφορετικούς τύπους καρκίνου.

Το κακάο που υπάρχει στη μαύρη σοκολάτα έχει φλαβονόλες που ενισχύουν τα αιμοφόρα αγγεία στο να χαλαρώσουν, διατηρώντας τα νεανικά, ευλύγιστα και εύκαμπτα. Αυτό με τη σειρά του, μειώνει τον κίνδυνο για υψηλή αρτηριακή πίεση, διαβήτη τύπου 2, νεφροπάθεια και άνοια.

Θα πρέπει να τρώτε μαύρη σοκολάτα με μέτρο, καθώς έχει πολλές θερμίδες κορεσμένα λιπαρά που μπορούν να προκαλέσουν αύξηση του βάρους. Δοκιμάστε ένα μικρό κομμάτι μαύρης σοκολάτας, το οποίο περιέχει αρκετό κακάο.

9. Σκόρδο

Σκόρδο

Το σκόρδο έχει πολλά οφέλη για την υγεία και έχει χρησιμοποιηθεί για την αντιγήρανση πολλές φορές. Έχει αλισίνη που λειτουργεί ως αντιοξειδωτικός και αντιφλεγμονώδης παράγοντας. Η αλισίνη προστατεύει από τις επιβλαβείς ελεύθερες ρίζες που δημιουργούν πολλά προβλήματα στο σώμα σας.

Το σκόρδο είναι επίσης χρήσιμο για τη μείωση της αρτηριακής πίεσης και της χοληστερόλης, την απομάκρυνση βαρέων μετάλλων από το σώμα, την πρόληψη του καρκίνου και βοηθάει σε προβλήματα όπως, οι μύκητες των νυχιών στα πόδια, ενώ προστατεύει και από διάφορους ιούς.

Επιπλέον, περιέχει βιταμίνες Α, Β και C, σελήνιο, ιώδιο, κάλιο, σίδηρο, ασβέστιο, ψευδάργυρο και μαγνήσιο που είναι απαραίτητα για την καλή υγεία του σώματος.

Για να ωφελήσετε την υγεία σας, μπορείτε να τρώτε δύο ωμές σκελίδες σκόρδου καθημερινά ή να τις ρίχνετε μέσα στις σαλάτες. Εκτός από την υγεία όμως, έχει και αντιγηραντικά οφέλη. Το σκόρδο αποτελεί βασική τροφή όσον αφορά ένα πρόγραμμα υγιεινής διατροφής.

10. Ντομάτες

Ντομάτες

Μια ντομάτα την ημέρα μπορεί να αντιστρέψει τα αποτελέσματα της γήρανσης. Ένα από τα οφέλη της είναι το λυκοπένιο, ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό που προστατεύει το δέρμα από τις ελεύθερες ρίζες. Το λυκοπένιο λειτουργεί ως φυσικό αντηλιακό, αποτρέποντας τη βλάβη από την υπεριώδη ηλιακή ακτινοβολία που προκαλεί κηλίδες, ξηρότητα και ρυτίδες.

Επίσης, μια πλούσια υγιεινή διατροφή με ντομάτες ενισχύει την παραγωγή κολλαγόνου, της πρωτεΐνης που διατηρεί το δέρμα εύπλαστο. Οι ντομάτες έχουν επίσης τη δυνατότητα να μειώνουν τη χοληστερίνη, να αποτρέπουν τις καρδιακές παθήσεις καθώς και να βοηθούν στην αποφυγή μιας σειράς καρκίνων.

Για καλή υγεία και όμορφο δέρμα, δοκιμάστε να πίνετε ένα ποτήρι χυμό ντομάτας καθημερινά. Μπορείτε επίσης να τις πολτοποιήσετε ή να φτιάχνετε απλά σαλάτες.

Συμπεριλάβετε αυτές τις τροφές στο πρόγραμμα διατροφής σας για να ενισχύσετε την υγεία σας και να μειώσετε τις επιπτώσεις της γήρανσης. Μαζί με αυτές τις τροφές, θα πρέπει να ακολουθήσετε έναν υγιεινό τρόπο ζωής για καλύτερη υγεία και εμφάνιση.




Μπορείτε να αφήνετε τα σχόλιά σας στο Thecure.gr, αλλά απαγορεύετε να είναι υβριστικά.